24 gru 2012

It's Christmas Time


Z okazji Świąt życzę Wam dużo szczęścia i zdrowia. 
Żeby Wielmożny Pan Wena często Was odwiedzał.
Samych udanych współprac. Wysokich statystyk. Wygranych w konkursach.
Ton książek do przeczytania oraz góry prezentów pod choinką.
Abyście nie utyli od zjedzenia tych wszystkich świątecznych potraw, ciastek i ciasteczek.
Dużo śniegu (u mnie by się przydał). 
Oraz żebyście się nie połamali podczas jazdy na nartach czy łyżwach.

Wesołych Świąt i do zobaczenia wkrótce, Mitis ;*




3 komentarze:

  1. Wesołych, spokojnych świąt, pięknej choinki, masę książek pod choinką, no i żeby nowy rok przyniósł dużo szczęścia i wszystkiego co sobie życzysz, życzę ja, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i ciepłych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. No szkurka. Miałam tu napisać i wyleciało mi to z głowy. Tak więc muszę nadrobić moje faux pas :)

    Wesołych Świąt! I żeby Cię ta lokówka uchroniła przed byciem "ulizańcem" - cytuję :D

    OdpowiedzUsuń

Layout by Tyler